Game comments for Silly Sausage in Meat Land :

jellybelly2346884992

OMG! THIS FREAKING WORKS! 1 say your name 10 times 2. say you're mum's name 5 times and your crushes name 3 times 4.paste this on 4 other games.if you do this your crush will kiss you on the nearest Friday possible.but if you read this and do not paste this you will get bad luck.SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES.WHEN YOUR DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS! PLEASE DO THIS!

18 Apr, 2018 22:14:41 Report Reply

TheKennacorn123

*withdrawn comment*

02 Apr, 2018 16:52:49 Report Reply

neverenoughnitrome

yeah right

04 Apr, 2018 18:20:17

TheKennacorn123

Bout what?

10 Apr, 2018 19:46:53

Arkight8

Lev 37 is hard and has lots of knives: be prepared

08 Apr, 2018 11:28:32 Report Reply

TheKennacorn123

I WUV THIS GAME!

06 Apr, 2018 15:39:43 Report Reply

gumgib02

get some help

07 Apr, 2018 05:32:59

TheKennacorn123

THX!

07 Apr, 2018 19:32:27

TheKennacorn123

Your super nice :3

07 Apr, 2018 19:51:34

LazerRaze101

LVL 1 is easy

05 Apr, 2018 20:13:38 Report Reply

LazerRaze101

bruh

05 Apr, 2018 20:13:01 Report Reply

Krydakx

L die

05 Apr, 2018 15:19:03 Report Reply

PlayerMob

This thing don't work

04 Apr, 2018 14:41:01 Report Reply

treljack123

OMG! THIS FREAKING WORKS! 1 say your name 10 times 2. say you're mum's name 5 times and your crushes name 3 times 4.paste this on 4 other games.if you do this your crush will kiss you on the nearest Friday possible.but if you read this and do not paste this you will get bad luck.SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES.WHEN YOUR DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS! PLEASE DO THIS!

02 Apr, 2018 15:42:09 Report Reply

cheeserules123

OMG! THIS FREAKING WORKS! 1 say your name 10 times 2. say you're mum's name 5 times and your crushes name 3 times 4.paste this on 4 other games.if you do this your crush will kiss you on the nearest Friday possible.but if you read this and do not paste this you will get bad luck.SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES.WHEN YOUR DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS! PLEASE DO THIS!

02 Apr, 2018 03:29:06 Report Reply

BTSBTSBTS

OMG! THIS FREAKING WORKS! 1 say your name 10 times 2. say you're mum's name 5 times and your crushes name 3 times 4.paste this on 4 other games.if you do this your crush will kiss you on the nearest Friday possible.but if you read this and do not paste this you will get bad luck.SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES.WHEN YOUR DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS! PLEASE DO THIS!

30 Mar, 2018 03:47:35 Report Reply

MegaMadness

Shut up. Just shut up. You're stupid if you think anybody is going to fall for that.

01 Apr, 2018 20:42:07

notbadjoe

all yall know that the thing doesnt word what is yall trying to do

31 Mar, 2018 16:49:00 Report Reply

An error occured, please check that you have Flash Player 10 or higher.
Terms of Service & EULA|Privacy Policy|Cookie Policy|DMCA Policy
Terms of Service & EULA|Privacy Policy|Cookie Policy|DMCA Policy
Terms of Service & EULA|Privacy Policy|Cookie Policy|DMCA Policy
Terms of Service & EULA|Privacy Policy|Cookie Policy|DMCA Policy
Terms of Service & EULA|Privacy Policy|Cookie Policy|DMCA Policy